Sustainable Luxury Brands

Evidence From Research And Implications For Managers

de Gianluigi Guido, Michele Costabile, Matteo De Angelis e Cesare Amatulli

idioma: inglês
editor: Palgrave Macmillan, fevereiro de 2017
ESGOTADO OU NÃO DISPONÍVEL
VENDA O SEU LIVRO i
Discussing key characteristics of luxury such as craftsmanship and preservation of artisan skills, product quality and durability, and limited quantities of luxury goods, the authors argue that luxury brands are inherently sustainable from economic, social and environmental perspectives.

Sustainable Luxury Brands

Evidence From Research And Implications For Managers

de Gianluigi Guido, Michele Costabile, Matteo De Angelis e Cesare Amatulli

Propriedade Descrição
ISBN: 9781137601582
Editor: Palgrave Macmillan
Data de Lançamento: fevereiro de 2017
Idioma: Inglês
Dimensões: 148 x 210 x 20 mm
Encadernação: Capa dura
Páginas: 244
Tipo de produto: Livro
Coleção: Palgrave Advances In Luxury
Classificação temática: Livros em Inglês > Gestão > Marketing
EAN: 9781137601582