Sustainable Luxury Brands
Evidence From Research And Implications For Managers
de Gianluigi Guido, Michele Costabile, Matteo De Angelis e Cesare Amatulli
idioma: inglês
editor:
Palgrave Macmillan, fevereiro de 2017
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Discussing key characteristics of luxury such as craftsmanship and preservation of artisan skills, product quality and durability, and limited quantities of luxury goods, the authors argue that luxury brands are inherently sustainable from economic, social and environmental perspectives.
Propriedade | Descrição |
---|---|
ISBN: | 9781137601582 |
Editor: | Palgrave Macmillan |
Data de Lançamento: | fevereiro de 2017 |
Idioma: | Inglês |
Dimensões: | 148 x 210 x 20 mm |
Encadernação: | Capa dura |
Páginas: | 244 |
Tipo de produto: | Livro |
Coleção: | Palgrave Advances In Luxury |
Classificação temática: | Livros em Inglês > Gestão > Marketing |
EAN: | 9781137601582 |
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