Collaborating With Customers To Innovate

Conceiving And Marketing Products In The Networking Age

de Gianmario Verona

idioma: inglês
editor: EDWARD ELGAR PUBLISHING LTD, janeiro de 2010
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Explores the collaborative potential offered by customers in digital environments to enhance the effectiveness of new product development. This book highlights the role that digital environments play in allowing firms to engage customers in product design and testing. It develops a major review of web-based tools for marketing interaction.

Collaborating With Customers To Innovate

Conceiving And Marketing Products In The Networking Age

de Gianmario Verona

Propriedade Descrição
ISBN: 9781849800587
Editor: EDWARD ELGAR PUBLISHING LTD
Data de Lançamento: janeiro de 2010
Idioma: Inglês
Dimensões: 155 x 234 x 13 mm
Encadernação: Capa mole
Páginas: 176
Tipo de produto: Livro
Coleção: Lifecycles
Classificação temática: Livros em Inglês > Gestão > Gestão e Organização Livros em Inglês > Outros
EAN: 9781849800587
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