Brand Strength
Building And Testing Models Based On Experiential Information
de Martin Walser
idioma: Inglês
119,77€
i
10%
Portes
Grátis
Grátis
119,77€
i
10% de desconto em CARTÃO
Sujeito a confirmação de stock no fornecedor
portes grátis
Sobre o livro
Sobre
o Livro
Sinopse
Martin G. Walser breaks with the well established "advertising paradigm," which postulates that strong brands are above all the result of advertising. Instead, he focuses on "experiential information," i.e. the consumers' experience with the brand, as a main source of brand strength.
Comentários
Detalhes do produto
Detalhes
do ProdutoBrand Strength
ISBN: 9783824479597Edição ou reimpressão: 01-2004Editor: Deutscher Universitats-VerlagIdioma: InglêsDimensões: 148 x 210 x 20 mm
Encadernação: Capa mole
Páginas: 309Tipo de Produto: Livro
Coleção:
Forschungsgruppe Konsum Und Verhalten
Classificação Temática:
Livros em Inglês > Gestão > Marketing